Istoria Brandului

CONDUȘI DE EXCELENȚĂ:
UN SECOL DE ISTORIE MG

Puține mărci au o istorie la fel de mândră și pasionată ca MG. Din 1924, MG produce mașini pe care oamenii le conduc cu plăcere.

Multe mașini frumoase, atemporale au fost produse la MG și continuăm să înglobăm cei aproape 100 de ani de design clasic britanic și să-l combinăm cu cea mai avansată tehnologie globală în fiecare model pe care îl producem.

Stilul britanic al MG poate fi văzut și astăzi în gama noastră actuală; de la farurile „London Eye” până la stilul interior european.

La MG, suntem renumiți pentru ADN-ul nostru Motorsport, care este încă legat de designul noilor noastre automobile, de la clasicul MGB până la notabilul Cyberster.

year 1924
1924

MG 14/28

Originea genei sportive MG

MG a început ca o divizie de mașini sport a Morris Cars. A intrat în atenția publicului în 1924 cu primul model al seriei: MG 14/28, cu o viteză maximă de 65 mph.

Aceste mașini au stabilit marca MG ca favorită printre șoferii sportivi.

Vechiul Număr Unu

Mai mic, mai rapid și distractiv de condus

După slujba de birou din vânzări, Cecil Kimber de la Morris Garages din Oxford intră în garaj și începe să lucreze la viziunea lui; construirea unei mașini mai mică, mai rapidă și captivantă. El a creat prima mașină sport MG: Vechiul Număr Unu.

year 1925
1925
year 1929
1929

MG M-Type Midget

Mașina sportivă a oamenilor

M-Type este cu adevărat prima „mașină MG sport a oamenilor”. Este cea mai bună demonstrație a curajului MG de a inova. Este rapidă, captivantă și accesibilă. Mașina a câștigat popularitate imediat la lansare.

MG K3 Magnette

MG bate concurența

MG K3 Magnette a câștigat Mille Miglia, una dintre cele mai dure curse din lume la acea vreme. Căpitanul George Eyston și Johnny Lurani au fost prima echipă non-italiană care a câștigat clasa 1100 cc.

year 1933
1933
year 1945
1945

MG TC Midget

Nașterea conceptului îndrăzneț

Compania a lansat MG TC, cu funcții și gadget-uri interesante. MG a produs peste 10.000 de mașini TC. A început nebunia americană pentru mașinile sport britanice.

MG ZA Magnette

Anul clasicului automobil Magnette

Inițial, modelul MG ZA Magnette a ridicat o mulțime de sprâncene. Cu toate acestea, performanța sa solidă și caracteristicile superioare l-au făcut preferatul tuturor în cel mai scurt timp.

year 1953
1953
year 1955 scaled
1955

MGA

MG optimizează pentru viitor

MG își pregătește linia de mașini sport pentru entuziaștii moderni, cu un nou motor de 1498 cmc și o formă elegantă, aerodinamică, care a pregătit scena pentru o istorie captivantă a producției, cu peste 100.000 de MGA vândute în cei șapte ani de viață.

MG EX181

Doborârea recordurilor

MG a dus viteza la noi culmi în perioada 1954-1959 cu două noi recorduri.

EX181, cunoscut și sub numele de Roaring Raindrop, l-a fost dus la viteza record de 245,64 mph (395,31 kmh) pe legendarul șofer Sir Stirling din Bonneville Salts Flats în 1957. Apoi doi ani mai târziu, EX181 a doborât acel record, atingând 254,91 mph (410,23 kmh) condus de colegul pilot de F1 Phil Hill.

year 1957
1957
year 1962
1962

MGB

Un bestseller

Roadster-ul MGB a fost cel mai bine vândut model MG timp de decenii. Este probabil primul model MG modern, deoarece a fost primul automobil care a folosit construcția tip „monococ”. A accelerat de la 0 la 100 km/h în doar 11 secunde și a fost vândut în peste 500.000 de unități.

MGB GT V8

Mașină mică, putere mare

Făcând parte din British Leyland, MG avea acces la o gamă mai largă de motoare, cum ar fi motorul Rover V8 de 3,5 litri. O mașină mică cu această putere s-a dovedit a fi o combinație foarte populară.

year 1973
1973
year 1982
1982

MG Metro

Lucruri mărețe într-un ambalaj mic

După ce ușile de la Abingdon s-au închis, mulți au crezut că acesta este sfârșitul erei MG. Nu a fost. MG a apărut mai puternic și a lansat captivantul și compactul MG Metro. Are încă o bază uriașă de fani.

MG RV8

O legendă renaște

Prin anii 1980, popularitatea modelul MGB și a mașinilor clasice în general a crescut. A existat din nou o cerere tangibilă pentru mașini sport. În 1993, MGB a revenit sub forma lui MG RV8, un roadster cu motor V8 de 3,9 litri.

year 1993
1993
year 1995
1995

MGF

Renașterea caracterului îndrăzneț

MGF a fost prima mașină sport MG complet nouă din 1962. A existat un mare entuziasm înainte de lansarea mașinii. Era inovatoare: avea un motor central și suspensie pe gaz. Și oamenilor le-a plăcut: a devenit rapid un best-seller în mare parte din lume.

MG6

Revenire cu un aspect împrospătat

Noul MG6 GT era un hatchback cu patru uși, prezentând un echilibru între moștenirea sedanului sportiv MG, integrând în același timp designul contemporan. MG6 GT și Magnette au fost o previzualizare a esteticii următoarei generații de produse MG.

year 2009
2009
year 2011
2011

MG3

O nouă eră, noi cerințe.

Orientat spre viitor, ca întotdeauna, MG și-a dat seama că este nevoie de o notă personală. Prin urmare, MG a introdus MG3 oferind consumatorilor puterea de a-și proiecta mașinile cu opțiuni de personalizare la nivel înalt. MG3 a deschis din nou ochii consumatorilor de automobile la nivel mondial către MG.

MG5

Designul întâlnește puterea

MG5 a apărut ca o vedetă absolută, fiind o mașină compactă spectaculoasă, cu un design exterior uluitor, interioare de pluș și un motor performant de 1,5 litri pe benzină cu patru cilindri „VTi-Tech”.

year 2012
2012
year 2012 gt6
2012

MG6 GT BTCC

Un învingător este un învingător

Jason Plato, unul dintre cei mai de succes piloți din istoria curselor britanice de mașini de turism, a condus MG6 GT, s-a întors la BTCC după un interval de 10 ani și a ajutat echipa MG să câștige 6 curse și 5 campionate individuale.

MG GS

Primul SUV

Mereu în fruntea inovației, MG lansează MG GS, primul SUV MG. O mai bună agilitate i-a permis șoferului MG să conducă atât pe șosea cât și în afara ei.

year 2015
2015
year 2017
2017

MG ZS

Conectează-te

MG ZS a fost introdus în 2017. Primul model MG cu conexiune la internet a câștigat rapid popularitate în întreaga lume. A fost vândut în peste 40 de țări, apropiindu-se de 800.000 unități vândute în șase ani. Versiunea 100% electrică, MG ZS EV, și-a făcut debutul în 2018.

MG E-Motion Concept

Frumusețe și „E-motion”

Uimitorul concept coupe electric E-Motion a fost proiectat pentru a accelera de la 0-100 km/h în mai puțin de patru secunde, cu o autonomie de peste 500 km. Într-adevăr, un MG care întoarce privirile.

year 2017 concept
2017
year 2018
2018

MG X-Motion Concept

Bestia frumoasă

MG X-motion a urmat filozofia de design a mărcii MG „Emotional Dynamism”, așa cum s-a văzut anterior în E-Motion. O bestie frumoasă. SUV-ul MG HS, lansat în același an, avea să devină modelul de producție al conceptului MG X-Motion.

MG ZS EV

„Family friendly” și captivant

MG ZS EV este potrivit pentru familii, 100% electric și foarte captivant. SUV-ul MG a fost lansat în Europa continentală în 2019.

year 2019
2019
year 2021 scaled
2021

MG Cyberster Concept

Roadster avangardist

Descoperă MG Cyberster, o mașină sport electrică cu două locuri, care amintește de moștenirea clasică a roadsterului MG, inaugurând în același timp noi funcții de înaltă tehnologie, inclusiv un cockpit interactiv pentru jocuri și conectivitate 5G. Are o autonomie EV de aproximativ 800 km și ajunge de la 0 la 100 km/h în mai puțin de trei secunde.

MG7

Uluitorul sedan

În 2022, MG a dezvăluit cel mai mare sedan al său de până acum – MG7, un coupe elegant cu 5 uși, de tip „sporty salon”. O combinație de spațiu și stil luxos.

year 2022
2022
year 2022 mg4
2022

MG4 Electric

O familie electrică în creștere

Până în 2022, cinci noi modele electrice MG au fost introduse în Europa continentală, MG4 Electric, un hatchback 100% electric, fiind cea mai recentă completare a familiei MG.

Ce urmează

Moștenire pentru viitor

Înrădăcinată ferm într-o moștenire bogată în design și inovație, MG va continua să-și extindă moștenirea, dezvoltând automobile care sensibilizează oamenii.

year 2024
2024